hannanissfolk

Alla inlägg under oktober 2012

Av Hanna Nissfolk - 30 oktober 2012 18:22

Maja blev sjuk så hon kunde tyvärr inte sova över hos mig och hänga med till jönköping. Men sån tur jag har så kunde Tilde RJ hänga med. Hon kommer alldeles strax till mig. Vi ska ha det super kul hoppas jag!

Imon åker vi till jönköping o shoppar. Skulle va kul om nån av er bloggläsare som bor i Jönköping känner igen mig. Var inte blyga o kom bara fram o säg hej! Jag bits inte jag lovar.

Jag har ju fått mejl av folk lite överallt i Sverige om att dom läser min blogg. Fy vad kul att ni skicka mejl om att ni läser min blogg. Det är ju kul o få veta just vem som läser min blogg.

Så ni från jönköping har ju undrat många frågor om när jag kommer till jönköping och om jag kan hälsa på er o sånt! Så imon är jag på A6 från när det öppnar tills två nån gång.

Kom bara fram o hälsa så blir jag jätte glad. :)


här kommer en bild på mig o den bästa tilde ever!


♥♥


Av Hanna Nissfolk - 30 oktober 2012 12:37

Vaknade 11.10 idag. Åt frukost o chillade framför tv:n lite. Ringde Maja sen och bestämde att hon ska hänga med mig till Jönköping! Så Maja kommer till mig ca 16.10 så ska hon sova hos mig, eftersom vi ska upp ganska tidigt imon.

Shoppa på A6 ska vi göra! Det ska bli as kul. Bilder kommer dagen efter vi varit där tror jag. 

Nu ska jag söka efter häst på hästnet.se. Sen får jag se vad jag hittar på.


 

Av Hanna Nissfolk - 29 oktober 2012 21:37

Heej igår var jag på övernattning (tills idag). Den slutade 11 idag. Jag hade jätte kul! 

Åkte o longerade Nogger idag oxå. Han var snäll, envis och väldigt seg! Haha den lille busen.

Sitter här lite vid datan nu men ska snart gå o sova tror jag.

Ni får ha det så bra så hörs vi :)

 

Av Hanna Nissfolk - 28 oktober 2012 13:09

                                                                     

 

♥♥

Mer bilder kommer men nu sticker jag till VRF-stallet ♥ 

Av Hanna Nissfolk - 28 oktober 2012 12:06

Heej! Har varit o sjungit i en kyrka för ca. 100 personer. Klart att jag va lite nervös men ändå inte så mycket.


Jag har packat lite för övernattningen och ska snart äta tacos som var kvar sen igår.

Sen blir det att jag åker till VRF-stallet. Det är tävlingar som jag ska kolla på o sen är det ÖVERNATTNING!!!! Den ska jag tillbringa med goa tjejkompisar. Det ska bli jätte kul :)

Spökrunda är det ju med, ska ta kort som kommer upp på bloggen :)


Nu blir det mat!



Av Hanna Nissfolk - 27 oktober 2012 23:27

Idag har dagen varit bra! Jag har varit i VFR-stallet hela dagen. Det var ju tävlingar där.

Imon blirre att jag ska sjunga på morgonen, sen hem äta, packa o sen åka till stallet på tävlingar men också självklart ÖVERNATTNING!!!! Vilka mer kommer?

Det ska bli jätte super duper kul!

Sen på måndag när det är slut åker jag o Moa till Malin o Stina så ska de tre rida ut o jag tar en promenad med Nogger.

Nu ska jag sova så godnatt!! ♥

Av Hanna Nissfolk - 27 oktober 2012 12:04

på er! Jag vaknade 11.30 idag. Jag kände att jag behövde sova ut!

Idag blir det att jag är med nån kompis eller åker till VRF-stall ett litet tag eller så tar jag det chill. Alltså vet jag inte vad jag ska hitta på. Men jag tror att jag ska till VRF-stallet ett litet tag. Ikväll blir det mys med familjen. Moa har ju kommit hem nu.

Innan det ska jag nog åka ut till hästarna o kanske rida Chanel, annars gå en sväng med Nogger. Jag får se hur det blir.

Nu ska jag ta och byta (till stallkläder tror jag) så åker jag förmodligen till VRF-stallet.


   

<33

Av Hanna Nissfolk - 26 oktober 2012 21:03

Heej är hemma från "festen". Jag sjöng ju med Alma och Agnes. Alla tre fick mke beröm. Men jag tycker att jag fick bra och mycket beröm. Jag har övervunnit min scenskräck lite iallfall. Det känns ju bra. 

Imon blir det chill dag, kanske hittar nån kompis att va med. Sen senare på eftermiddagen ska jag åka ut till Stina o Malin. Moa rider Chanel eftersom hon är hemma nu på höstlovet. Moa kommer ju hem nu. Så jag longerar Nogger o går ut i skogen o hoppar lite med han.

Sen vet jag inte vad jag hittar på.

På söndag ska jag, Alma o Agnes sjunga igen, samma låtar. Det blir kul. Då ska vi sjunga för fler människor så det blir lite mer pirrigt haha! 

Nu ska jag ta o äta tror jag så får jag se vad jag gör sen.

//Hanna


 

Presentation

Heej! Jag är en tjej på 12 vårar och heter Hanna Nissfolk. Här kan ni följa min vardag och mitt liv med mode, kompisar, hästar och musik.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästblogga

Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards