hannanissfolk

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Hanna Nissfolk - 2 januari 2013 17:20

Japp har varit i stallet. Moa, Stina, Malin red. Haha moa var riktigt klumpig, när hon hoppade upp så tog hon i för mycket och flög över på andra sidan och tappade luften. Hihi det såg jätte roligt ut. Jag var i paddocken och tömkörde nogger. Han började bocka lite efter 15 min typ. Så jag longerade han istället. När han skulle fatta galopp så drog han ner huvudet och bocka och va helt galen, men annars gick det bara bra! Nu äter jag lite mat med syrran. Bye bye :)

Av Hanna Nissfolk - 2 januari 2013 12:05

Själv så vaknade jag halv tolv. Sen så åt jag frukost såklart. Smsar oxå med min saknade bestii Nathalie. Miss her så much that you cant understand how much. Japp nu ska jag ta det lite lugnt för jag har as ont i ryggen ska ni veta! I eftermiddag blir det ridning med syrran, Stina och Malin. Ska bli awesome kuuul!!!!! :)) ikväll är det inte så mycket som händer. Annars är dagen lugn. :)

Av Hanna Nissfolk - 2 januari 2013 11:55

Svar: asså jag vill inte säga exakt exakt men der varierar sjukt mycket. Det beror på hur mycket jag själv har bloggat och om ni bloggläsare vet att jag ska lägga ut nåt speciellt på bloggen. Jag kör mitt egna race o tävlar inte mot nån i statistiken. Men jag har läsare från 20 upptill 100 men oftast ligger statistiken på ca. 40. Jag hade högre förr men eftersom jag slutade blogga och massa så tappade jag ganska många läsare, så nu ligger jag i och försöker blogga så fort jag har tid. Om inte alla ni som blogg skulle läsa min blogg så hade det inte funnits någon blogg som heter: hannanissfolk.bloggplatsen.se . Dät fick du svar på frågan och lite till ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Heej! Jag är en tjej på 12 vårar och heter Hanna Nissfolk. Här kan ni följa min vardag och mitt liv med mode, kompisar, hästar och musik.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästblogga

Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggportalen


Skapa flashcards