hannanissfolk

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Hanna Nissfolk - 7 januari 2013 22:15

Japp nu är jullovet slut för denna gången. Men det blir ju fler. Imon startar skolan och då är det sista terminen med min klass. Det är synd att klassen ska splittras i 7:an. Nu är det betyg och nationella prov som gäller så det gäller att plugga plugga plugga. Hatar att plugga men jag vill ha bra betyg och känna mig stolt över det här årets betyg! Jag tycker det är viktigt att man är stolt över sig själv. Imon är det iallafall skola och jag går upp vid 7. Skolan börjar 8.30 och slutar 14.40 Lång dag men aja.Nu ska ni oxå få veta lite annat. 2012: vet jag inte vad jag sysslade med. Jag bloggade som en kratta. Som person uppförde jah mig som en riktig idiot och jah ångrar det mer än vad man kan förstå! Känner mig dum i huvudet när jag tänker tillbaka. I skolan var jag blää, jobbade dåligt, uppförde mig dåligt och var inte trevlig. Men jag ändrades när jag träffade nya kompisar som trodde på mig och hjälpte mig att hitta rätt väg så att säga. En jag är stolt över och litar på till 110% är Nathalie. Vi började bråka osv. Men när jag träffade nya kompisar fattade jag att jag kan inte förlora Nathalie utan då är jag körd om jag förlorar henne. Så jag kämpade. Hon började lita på mig och visade mig mer och mer till rätt väg. Jag fick nya vänner men dom gick bakom ryggen på mig och har ingen kontakt med de 2 personerna. Jag har fått nya vänner och jag är glad för det. Dom litar på mih och jag litar på dom. Jag har blivit riktigt noga med att välja vänner, speciellt när jag gjort så många misstag. Jag är stolt över den jag är nu men jag har för lite självförtroende! Jag försöker bygga upp det mer för varje dag men det är inte lätt när folk i klassen är helt fuckade mot en och uppför sig riktigt illa. Jag vet hur det är och dom borde läsa detta inlägget för att förstå att man ska söka tills man hittar de riktiga vännerna. Jag är glad för den jag är nu och glad att jag hittat den rätta vägen. Jag är i början av vägen men kämpar mer och mer för att ha nåt vägen ut. Hoppas ni tar åt er detta inlägg. Om jag ska beskriva mig själv som person nu så står det såhär: jag är mycket ärligare nu. Jag hatar att ljuga och hatar när folk ljuger. Bara för att jag hat varit en idiot betyder det int att jag fortfarande är det. Jag är snäll, ärlig, omtänksam och man kan lita på mig. Många många vänner ser och säger att jag förändras från en idiot till en människa. Förr fattade jag inte vad som var med mig men jag är stolt för den jag är. Taa åt er detta och tänk själva på hur ni är. Visst kan ni vara imtresserae för mode men låt inte modet ta över så att nu blir så som jag var förr. 2013 ska bli.mitt år. Jag ska blu ännu bättre som människa och kämpa för mina drömmar. Ni bloggläsare gör oxå så jag får mer självförtroende! <3

Av Hanna Nissfolk - 7 januari 2013 15:15

Heej, tänkte inte åka till stallet men gör det iallafall. Känner mig lite halvt bra, men det struntar jag i nu. Så stallet blir det. Ska bara göra mig klar så sticker jag. Ha det bra! :)

Av Hanna Nissfolk - 7 januari 2013 10:00

är det idag. Godmorgon på er, jag vaknade precis nu med väldigt ont i halsen. Diss till halsont!! Men men iallafall så fyller en tjej år idag som heter Theresia Sandahl. Hon fyller 16 år. Grattis! Här är en bild på henne och suppe från hennes blogg. theresiasandahl.blogg.se


Min dag idag ser rätt lugn ut. Ska väl sticka till stallet sen, såklart.

Men nu väntar frukosten på att bli uppäten så nu ska jag äta frukost. Ha det bra! Och grattis än en gång Theresia på 16-årsdagen. ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Heej! Jag är en tjej på 12 vårar och heter Hanna Nissfolk. Här kan ni följa min vardag och mitt liv med mode, kompisar, hästar och musik.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästblogga

Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggportalen


Skapa flashcards