hannanissfolk

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Hanna Nissfolk - 8 januari 2013 22:33

Heej har legat i min säng och tagit det lite lungt. Men är så himla trött så måste verkligem försöka sova. Imon är det skola o ska upp vid ca 7. Godnatt <3 ha en bra sömn inatt haha :)

Av Hanna Nissfolk - 8 januari 2013 20:05

Rubriken säger rätt mycket. Ja jag "städar" mina kläder. Rättare sagt rensar. Ser vilka som passar o är för smått osv. Jag ska byta rum och då måste jag rensa hela mitt rum, alla mina saker ju. Så det kommer ta ett tag. Men jag har iallafall börjat med kläderna och har inte jätte mycket kvar med kläderna men lite. Hittar massa gamla tröjor som man använde 24/7 och tyckte va så snygga. Det tycker jag inte nu haha, tänk hur mycket man förändras! Nä nu ska jag fortsätta "städa" mina kläder haha ;)

Av Hanna Nissfolk - 8 januari 2013 15:35

Skolan var toppen förutom att när jag o natta skulle gå upp för backen så halkar vi till och jag slår huvudet rätt i marken o natta kommer över mig. Ont har jah och jag mår illa. :( bu o blää. Men saker händer. Känner mig inte så pigg nu men det är strunt samma. Ska kolla lite på tv o vila mig. Får se vad jag hittar på sen. :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Heej! Jag är en tjej på 12 vårar och heter Hanna Nissfolk. Här kan ni följa min vardag och mitt liv med mode, kompisar, hästar och musik.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästblogga

Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggportalen


Skapa flashcards