hannanissfolk

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Hanna Nissfolk - 9 januari 2013 19:38

Uppdateringen är inte på topp nu men det ska jag försöka ändra på! Man hinner inte alltid blogga tyvärr ;( men tack för att ni håller statistiken uppe. NI ÄR BÄST O DET VET NI!!! hoppas jag!? 

Idag var det andra dagen i skolan och den var toppen. Imon på morgonen kommer det några lärare från Withala och ska prata om språkval. Jag satsar på spanska eller franska. Vet ni inte vilket språk jag ska välja. Vad tycker ni jag ska välja? vilket språk av dom två tycker du låter mer intressant än de andra? 

Pratade nyss i telefon med min underbara kompis Maja, vi hade lite saker att prata om. Det har man ju ibland. Ska alldeles strax ringa Natta o prata med henne. Hon är sjuk :( krya Natta! ♥

Nästa vecka är det skridskor med skolan. Jag har inga skridskor och kan inte åka skridskor haha. Och näst nästa vecka är det fotbolls-sexan.

Detta var ett blandat inlägg men strunt samma. Kände att jag behövde "blogg av mig" haha. Ha en bra kväll ♥

  miss the summer! Bild på mig och Antonia här. Flum flum och ni behöver inte kolla på mitt (fina) ansiktsutryck. Haha jag bara gjorde lite miner så prickade kameran på den här minen haha ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Heej! Jag är en tjej på 12 vårar och heter Hanna Nissfolk. Här kan ni följa min vardag och mitt liv med mode, kompisar, hästar och musik.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästblogga

Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggportalen


Skapa flashcards