hannanissfolk

Alla inlägg den 22 december 2012

Av Hanna Nissfolk - 22 december 2012 17:42

Haha som rubriken säger så ska jag åka pulka :) haha jag ska åka med syrran :) måste sticka herrå :)

Av Hanna Nissfolk - 22 december 2012 15:38

Heej, nellan o jag är hemma från stan o ska äta. Vi hade jätte kul på stan :) det ska vi göra om. :) nu ska jag äta så hörs vi :)

Av Hanna Nissfolk - 22 december 2012 12:37

Jag har gjort mig iordning och är helt klar. Nu väntar jag bara på att nellan ska komma så går vi till stan sen. Där ska vi ha det roligt. Haha, är det några mer som ska till stan i Vetlanda idag? om det är nån av er bloggläsare så var inte blyga att komma och hälsa. Det är ju alltid kul att veta om just DU läser min blogg. Eftersom min data och mobil inte vill sammarbeta så kan jag inte lägga upp dagens outfit just nu. Det får bli senare när min brorsa kommit så kan han fixa det. Men jag skriver den sålänge. Rosa linne, vit kavaj-kofta, ljusa slitna jeans. Men eftersom jag ska ut i det kalla vädret så har jag ju min röda jacka över linnet o kavaj-koftan. Och självklart min svart/gråa mössa. Men nu ska jag upp o ta på mig ytterkläderna, så bye bye och kom fram och hälsa om ni ser mig o nell :)

Av Hanna Nissfolk - 22 december 2012 11:37

Jag vaknade precis. Jag somnade väldigt sent igår. Så jag är ganska trött även att jag vaknade för 5 minuter sen. Jag ska äta frukost o göra mig iordning så ska jag gå med nellan på stan. Det ska bli jätte kul! :) vi ska fika o kolla lite i olika affärer om man hittar nåt. Nu ska jag äta frukost så bye bye <3

Presentation

Heej! Jag är en tjej på 12 vårar och heter Hanna Nissfolk. Här kan ni följa min vardag och mitt liv med mode, kompisar, hästar och musik.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästblogga

Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards