hannanissfolk

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2012

Livet är bra men ibland suger det!!

Av Hanna Nissfolk - 30 augusti 2012 18:36

Heej förlåt att jag inte har bloggat men jag har varit stallet varje dag o det har som vanligt hänt massa grejer som är jobbigt och roligt. Netty som var en häst i stallet galopperar nu förfullt på trappalandas gröna ängar. Hon lever alltså inte längre. Saknar henne hon var så snäll o mysig. VILA I FRID <3.

Vissa "kompisar" i stallet har inte varit så schyssta. (nämner inga namn).  Det är ju mycket bråk tyvärr. Några har svikit mig, vissa tjafsar, vissa andvänder våld. Så man har ju varit lite nere på sistonde. Så alla som håller på med mig bara lägg ner. Ni behöver inte finnas i mitt liv om ni inte vill. Säg bara till istället för att säga massa kränkande ord. Jag är trött på er som gör så. Men jag har ju mina ÄKTA vänner som jag vänder mig till. Det är många som har hjälpt mig nu när flera gör så sjukt många o dumma grejer. Ni vet nog själva vilka ni är som gör dom taskiga sakerna. Bara väx upp snälla!!

Jag är noga när jag väljer vänner. Jag lixom väljer inte alla som vissa tror. Jag tar dom som är hyfsat mogna iallafall och självklart mogna. Många är äldre än mig men det struntar jag i för dom äldre vännerna som jag har betyder verkligen mycket. Jag har ju oxå många vänner i klassen nu. Jag o tjejerna i klassen har mognat om man säger så. Haha det lät lite knäppt men sant är det faktiskt. Alla är med alla.

Men vissa tjejer i stallet är lite löjliga. Dom tror att dom äger världen lixom. Några är så sjukt wannabe fjortis.

Men tillbaka till tjejerna i klassen. Ni tjejer som läser ska veta att ni betyder mycket för mig, det kan jag lova!

Några tjejer i stallet har oxå väldigt stor betydelse för mig. Ni vet nog själva om jag tänker just på dig. Men vännen i stallet som har varit höjdare denna veckan är nog faktiskt Elin Malmgren.  Emelie Fredriksson har oxå varit en höjdare men jag känner henne inte jätte väl men hon o Elin har varit höjdare denna vecka tycker jag. Dom gör mig  så sjukt glad o det är inte många som gör mig så glad! <3


Det var ett långt inlägg men jag kände att jag behövde göra mig av med lite skit! Ni får ha det så bra så får vi höras!

 
 
Emelie Fredriksson

Emelie Fredriksson

30 augusti 2012 19:10

Tack Hanna, du är verkligen en hel gullig tjej på alla sätt! Du har inte gjort något fel, kom ihåg det. Så glad blir man när man läser sånt här, stå på dig för det som är rätt, och vi finns alltid för att hjälpa dig! Kram! <3

http://www.jumpleague.blogg.se

Hanna Nissfolk

30 augusti 2012 19:40

Tack själv Emelie! Jag ska verkligen fortsätta följa ditt råd. Du ger bra tips

 
Ingen bild

tilde

1 september 2012 22:20

Betyder jag mkt för mig för du betyder ******* mkt för mig

Hanna Nissfolk

1 september 2012 22:56

Klart du betyder mkt för mig!!!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Nissfolk - 11 januari 2013 19:19


.. jag har startat en ny blogg på weride. Den heter hannanissfolk | En ryttare som satsar mot toppen ♥ hoppas ni har det bra. Tack alla ni som läst min blogg men jag måste gå vidare nu och göra nåt större av bloggen. Tack för alla dessa månade...

Av Hanna Nissfolk - 11 januari 2013 14:42


Ska mot stallet nu. Tänkte oxå bara skriva att jag har startat upp en ny blogg på weride. Fick tillåtelse av det från bästa weride teamet. Tack hörni! hannanissfolk | En ryttare som satsar mot toppen ♥ klicka på texten så ska det ta er till mi...

Av Hanna Nissfolk - 11 januari 2013 07:13


.. Godmorgon där. Nu ska jag äta frukost sen göra mig iordning och gå till skolan. Idag är det nog inga jobbiga lektioner men ändå haha. Hinner inte skriva utan måste skynda mig nu, bye bye ♥   ♥ ...

Av Hanna Nissfolk - 10 januari 2013 20:34


Haha det är ju mitt problem. Mat tackar jag inte nej till fast jag är rätt kräsen om vad jag äter. Men vad, det är jag lixom.  Jag ska äta toast snart och nåt o dricka. Sen ska jag ta det lungt o gå och lägga mig efter det. Nu i sexan är det sista ...

Av Hanna Nissfolk - 10 januari 2013 20:08

... var typ underbart. Kompisar som jag inte stog jätte nära började jag va med och blev mer och mer så att man blev nära varandra. Var på tyresbo.lägret. Träffade massa nya och snälla kompisar. Kul minne. Lite synd det som hände med Nogger men kämpa...

Presentation

Heej! Jag är en tjej på 12 vårar och heter Hanna Nissfolk. Här kan ni följa min vardag och mitt liv med mode, kompisar, hästar och musik.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästblogga

Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards