hannanissfolk

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2012

Kvällen är här

Av Hanna Nissfolk - 31 augusti 2012 21:21

Halloj på er! Idag har jag varit i skolan och dagen har varit helt bra bara. Efter skolan åkte jag hem o åt o bytte om o sen blev det stallet med Ester o Elsa S. De andra tjejerna kom senare. Jag hade Fenella på lektionen. Själv tyckte jag det gick jätte bra o fick mycket bra beröm av Anelie. Mycket nöjd över min prestation. Tack för tipsen inför lektionen Elsa C. När jag kom hem var det duscha som kom först på listan haha. Nä men sen åt jag ju tacos gotti gotti. När jag ätit åkte jag till femman. Det var la ok men inte jätte kul. Var ensam tjej :( Bara massa killar från fyran. Så jag satt ensam i soffan o smsade med bästa kompisarna :) Det var väl vad jag hade o säga om dagen. Just det jag träffade Hanna Martinsson o Emelie Fredriksson en snabbis vid charlies. Vi sa heej o snackade typ fem minuter. Men aja ingen viktig fakta haha. 

Imon ska jag rida på Chanel vid 11 tiden. Jag tror det är hoppträning som gäller. Är inte riktigt säker men jag får se vad Stina har planerat. Med henne vet man aldrig haha. 

Nu lyssnar jag lite på Justin Bieber.

Det är så himla kul. Jag sitter med Paula, Daniel o Andreas i klassrummet. Vi kan ha långa långa diskussioner om bara Justin asså. Haha riktigt kul.

En anna kul grej idag. Jag satt brevid Paula för Daniel var sjuk idag. O Paula o jag började as garva lite tyst på tystläsningen för Paulas o min mage kurrade jätte högt. Det var så sjukt pinsamt så till slut bara sprang vi ut ur klassrummet. O sen när vi kom tillbaka så sa några i klassen att dom hade hört när vi var där ute o skrattade. Så sjukt pinsamt att jag trodde vi skulle dö!! Hahaha det var så sjukt kul. Men snart ska jag sova tänkte jag. Jag är väldigt trött efter dagen. Men ha det bra! vi hörs imon // Hanna



tänkte visa lite bilder på saknade Netty<3. Bilder är av Sophie Gudmunsson. :)


              hon var lycklig när hon levde. Det syntes. Men hon är nog oxå lycklig nu <3

 
 
Norea

Norea

31 augusti 2012 22:40

om hon var lycklig i hagen då, lär hon vara mer än lycklig på de gröna ängarna nu!

http://norean.blogg.se

Hanna Nissfolk

31 augusti 2012 22:58

aa det är klart!

 
Paliiz

Paliiz

31 augusti 2012 22:41

Haha! Bästa bordet ever! <33 det var ju jätte roligt idag! <33 började ju nästan fråga <33

http://paliizsorik.blogg.se

Hanna Nissfolk

31 augusti 2012 22:57

hahahahahaha

 
Kajsa

Kajsa

31 augusti 2012 23:35

Fina bilder :)

http://kajsaochtuvas.blogg.se

Hanna Nissfolk

1 september 2012 10:19

Tack! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Nissfolk - 11 januari 2013 19:19


.. jag har startat en ny blogg på weride. Den heter hannanissfolk | En ryttare som satsar mot toppen ♥ hoppas ni har det bra. Tack alla ni som läst min blogg men jag måste gå vidare nu och göra nåt större av bloggen. Tack för alla dessa månade...

Av Hanna Nissfolk - 11 januari 2013 14:42


Ska mot stallet nu. Tänkte oxå bara skriva att jag har startat upp en ny blogg på weride. Fick tillåtelse av det från bästa weride teamet. Tack hörni! hannanissfolk | En ryttare som satsar mot toppen ♥ klicka på texten så ska det ta er till mi...

Av Hanna Nissfolk - 11 januari 2013 07:13


.. Godmorgon där. Nu ska jag äta frukost sen göra mig iordning och gå till skolan. Idag är det nog inga jobbiga lektioner men ändå haha. Hinner inte skriva utan måste skynda mig nu, bye bye ♥   ♥ ...

Av Hanna Nissfolk - 10 januari 2013 20:34


Haha det är ju mitt problem. Mat tackar jag inte nej till fast jag är rätt kräsen om vad jag äter. Men vad, det är jag lixom.  Jag ska äta toast snart och nåt o dricka. Sen ska jag ta det lungt o gå och lägga mig efter det. Nu i sexan är det sista ...

Av Hanna Nissfolk - 10 januari 2013 20:08

... var typ underbart. Kompisar som jag inte stog jätte nära började jag va med och blev mer och mer så att man blev nära varandra. Var på tyresbo.lägret. Träffade massa nya och snälla kompisar. Kul minne. Lite synd det som hände med Nogger men kämpa...

Presentation

Heej! Jag är en tjej på 12 vårar och heter Hanna Nissfolk. Här kan ni följa min vardag och mitt liv med mode, kompisar, hästar och musik.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästblogga

Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards