hannanissfolk

Alla inlägg under december 2012

Av Hanna Nissfolk - 20 december 2012 23:01

Nu ligger jag här i min säng o lyssnar på rix fm. Myser lite. Har ni haft en bra dag? Det har jag fast har nu fått reda på att min syster har fått malaria o det kan va farligt! :( krya på dig sister. Men annars har dagen bara varit bra! Krya dig med natta o alla som är sjuka. Haha ca 5 stycken i min klass är sjuka. Juste idag bytte vi platser i klassrummet, så nu sitter jag med Nathalie Lindberg (natta), Alfons Cantby och Adam Dahlberg. Är väl ganska nöjd ändå! Jag är mest nöjd att jac sitter med Natta! Vi satt på varsin ändä av klassrummet inn vi bytte idag. Imon är det skola o sen sticker jag till var det nu var o ska spela på nåt ålderdomshem typ. De ville det så då ställde jag upp. Nu ska jag sova så vi hörs <3

Av Hanna Nissfolk - 20 december 2012 18:04

är det idag. Var i skolan o det var kul men Natta var inte i skolan för hon är sjuk igen :( krya på dig :) Kom hem o fixade lite saker vid datan. Städade lite. Åt vid 5 tiden. O ska städa nu igen. Mitt rum är stökigt och det kommer gäster imon (familj) så då måste mitt rum vara städat förstås.

Många undrar väl vad jag gör när jag sitter vid datan, right? Haha jag är inne på hästnet. Jag vill så gärna ha en ponny/häst. Så det är oftast det jag gör ju!

Nu ska jag städa sen kommer min morbror så ska vi öva så efter skolan imon är det några som vill att jag ska spela o då gör jag det. Min morbror kompar mig på piano. Jag spelar ju tvärflöjt, men är ganska duktig piano. Jag har lärt mig spela piano själv. Min syrra har hjälpt mig lite med.


Vill ha den här hästen. 


Fint varmblod till kärleksfullt hem. Hästar säljesFint varmblod till kärleksfullt hem. Hästar säljes

fin polle minsann!! ♥

Av Hanna Nissfolk - 18 december 2012 21:28

Heej pratar med bästa Natta :) dricker te också. Ska snart sova så vi hörs imon. :)


    bjuder på gammal bild ;)

Av Hanna Nissfolk - 15 december 2012 13:58

Heej! Har varit på stan med Deah o shoppat lite julklappar o sånt.

Jag ska om ca 5 minuter åka till Jönköping. Ska träffa lite folk o sen på kvällen gå på klingande julkortet typ.

Hinner inte skriva mer men jag bjuder på denna fula bild på mig, Deah, Moa o Rebecca för ca 3-5 år.


Hoppas ni har en jätte bra helg allihopa! :)

Av Hanna Nissfolk - 12 december 2012 14:15

Är en av dom som står mig närmast! Hon är snäll, omtänksam, ärlig. Hon är alltid där för en o därför är hon en av de som står mig närmast!! Hon är bara bäst! <3 :)

Av Hanna Nissfolk - 11 december 2012 21:14

Tjabba! Jag ska bara kolla igenom mejl o sen ska jag platta mitt hår. Jag var en snabbis i stallet innan o borstade quessan i så. Imon är det skola o sista lektionen är gympa. Nu blir det mejl. Ha det så bra! <3

Av Hanna Nissfolk - 11 december 2012 15:32

Heej jag är hemma från skolan nu o kollar på tv. Jag ska äta lite med. Men vi hörs sen! <3

Presentation

Heej! Jag är en tjej på 12 vårar och heter Hanna Nissfolk. Här kan ni följa min vardag och mitt liv med mode, kompisar, hästar och musik.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästblogga

Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards