hannanissfolk

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Hanna Nissfolk - 6 oktober 2012 16:54

Det var dressyrtävlingar i stallet, jag visste ingenting så när man kom dit var det liksom: Oj, det är tävling visst!

Haha nä men jag hjälpte Bengt, Johanna skulle rida hans häst Campari. Johanna är ju polis men en väldigt väldigt snäll sådan. Jag fick ta hand om hennes hund Henna lite. Det var kul. 

Det blir nog att jag ska åka o köpa lite godis och sånt gott snart. Så ni får ha det super :)

//Hanna


Av Hanna Nissfolk - 6 oktober 2012 10:07

Gomorron på er! Jag vaknade 9. Då gick jag upp och åt frukost.

Nu sitter jag här framför datorn och smsar med Linnea:)

Haha hon har ju som sagt redan varit i stallet men hade glömt o göra Quessans kraftfoder så när jag ska dit som är vid halv 12 kanske så ska jag göra kraftfodret åt henne.

Haha du är för bäst Linnea!! <3


Jajemen, idag ska jag också ladda över bilderna så att jag kan göra en ny och bättre header och design. Men det blir när jag har tiden. Om det blir nu på morgonen får jag se.

Men nu ska jag göra mig iordning sen åker jag nog till stallet faktiskt.

Det blir nog att jag är där tidigare än halv 12 hahaha.


Idag blir det att jag inte rider Chanel för hon måste vila ut sen igår.


Ni får ha det super så hörs vi eller hur? :)


ps. Jag har lust att skriva ett långt inlägg om nåt, så skriv en kommentar eller mejla mig om ni kommer på nåt som just DU vill att jag ska skriva om. 


//Hannna

Presentation

Heej! Jag är en tjej på 12 vårar och heter Hanna Nissfolk. Här kan ni följa min vardag och mitt liv med mode, kompisar, hästar och musik.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästblogga

Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards