hannanissfolk

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Hanna Nissfolk - 13 oktober 2012 17:51

Haha rubriken är ju sann (eller inte), men det känns herregud som att det var 100 år sen jag bloggade.

Saken är den att jag hinner knappast blogga. Chanel, Nogger, Pavve och Nikita har ju börjat gå inne på nätterna och då måste vi ju mocka o allt! Så det tar mycket längre tid att va i stallet. Så för mig ser dagarna ut så här ungefär:


Måndag: Gå upp på morgonen, göra mig klar o sticka till skolan med Paula. När skolan är klar så cykla hem fort som attan, sen äta byta om o gå till busstationen o vänta tills n´bussen kommer. Bussen åker jag med Malin och Stina. När vi är hos dom äter vi något sen går vi och hämtar hästarna. Vi rider antingen på banan eller rider vi ut. Det är älgjakt nu så vi rider nån kort runda som inte är så mycket i skogen, eller på banan. När vi ridit så släpper vi ut dem i hagen, mockar, gör maten, fixar allt så det blir klart och släpper sen in dom. 


Så ser dagarna ut för det mesta. Jag har inte varit där så jätte mycket denna vecka för det var fett mkt läxor så Stina o Malin gjorde allt. Taack så jätte mkt!! 


Yeeah så ser mina dagar ut. Men när jag kommer hem är det läxor som gäller!

Men jag hinner med allt jag behöver hinna med tycker jag. 

I Fredags hade jag Turbo på lektionen. Sen stack jag till Hästarna o red Chanel. Vi red ut alla tre, det gick jätte bra. Men i fredags innan lektionen så var det bara jag, ester o tilde där. Sofia o Jossan var ju på kontoret. Men så upptäckte jag att Sussie hade ett ganska stort sår på benet som blödde. Jag sa till Sofia och hon kollade på det o hon sa att det inte såg jätte bra ut. Men Sussie mår bra nu men har super duper ont!!


Nu ska jag äta lite sen vid 8 är det KÖRSLAGET!!!!!!!! HEJA TEAM PUTTE :)<33


ps. TAck för de snälla kommentarerna Anna och Nicole :) <33


//Hanna :) Ha det super bra! :) <33

Presentation

Heej! Jag är en tjej på 12 vårar och heter Hanna Nissfolk. Här kan ni följa min vardag och mitt liv med mode, kompisar, hästar och musik.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästblogga

Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards