hannanissfolk

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Hanna Nissfolk - 16 oktober 2012 21:08

Heej! Idag när vi hade haft gympa o vi kom till skolan så var det så att vi hade bytt platser. Jag sitter nu med Daniel, Elsa och Fredrik. Platserna som vi hade innan var bättre tyckte jag, mycket bättre till och med! men aja detta funkar väl det med.

Jag har varit hos Stina o gänget hela dagen haha! Vi red ut en runda, Chanel var superpigg kul  men hon skrämde mig några gånger haha. Hon blev ju rädd för några vattenpölar. Jag var inte beredd på att hon skulle flyga åt sidan eftersom hon aldrig reagerat på dom förr! Men aja rolig liten busponny är hon.

Stina o Malin gjorde hösilaget medans jag tog in Nogger o borstade honom. 

påå höstlovet kommer ju Moa hem så då ska hon få rida på Chanel som hon längtat efter, då ska jag få mycket mycket mer tid med min älskling Nogger <3333


Men aja nu ska jag sova så godnatt på er! <33 


//Hanna


 

ps. Mycket skratt när vi red haha! här kom en bild när vi red :)

Presentation

Heej! Jag är en tjej på 12 vårar och heter Hanna Nissfolk. Här kan ni följa min vardag och mitt liv med mode, kompisar, hästar och musik.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästblogga

Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards