hannanissfolk

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Hanna Nissfolk - 15 oktober 2012 20:49

Heej igen haha! Nu ska jag göra mig klar så att jag kan sitta vid datan lite till men sen ska jag dejta kudden! Låter det inte super?! Haha imon ska jag upp vid 7, fixa det sista grejerna o sen vara hos Paula 7:45. Men ni får ha det super så hörs vi hörni 

//Hanna ♥♥


 

ps. Paula jag kommer sakna dig mer än allt när du flyttar!  Jag komma äka till ekänes varje dag bara för att träffa dig gmn ♥♥♥

Av Hanna Nissfolk - 15 oktober 2012 19:52

Heej jag har fått 3 väldigt väldigt taskiga komentarer, jag har också tagit bort dom för vem vill se sånt dåligt uppförande?!


Jag vet ännu inte vem det är men hallå? jag blev sårad när jag fick domma komentarerna, jag har kunnat strunta i alla andra taskiga komentarer men asså de här 3 var för mkt! Vem vill såra nån? är det bara inte så larvigt?! det tycker jag iallafall. Jag o min bästis Paula pratade om detta i skolan på rasterna, ja nästan hela tiden. Hon förstog exakt hur jag kände, det känns så himla gött at ha en vän som henne. 


På de här komentarerna stog det tex. att mina föräldrar är knarkare! Men asså hallå tänker jag då, vet du nåt om dom eller? Vet du vad dom heter? vart dom bor? hur dom mår av att höra sådana idiotiska komentarer. När jag o min familj får reda på vem det är så blir det polisanmälning och det borde denna person fatta själv..

det stog också att jag är en dålig bloggerska. Om jag nu är dålig, varför läser du min blogg då????

Jag har så många frågor till denna personen, jag o Paula har iallafall några aningar om vilka/vem det kan vara!

Det blir inte kul när jag får veta att det är just DU! Om du vill vara med om denna polisanmälnigen så visst men annars skriver du en komentar och säger att det är DU! 


Men alla ni SNÄLLA OCH TROGNA bloggläsare som jag vet att jjag har kan gärna hålla utkik efter nån "misstänksam person".  

Nä slut på tråkigheter.


Idag hade jag o de andra tjejerna som ska sjunga på Änglafesten övning i 2 timmar. Det gick bra, satte sångerna och tonerna. Nöjd över dagens övning helt enkelt. Imon ska tjejerna (inklusive jag) i klassen ta livmoderhalscancer sprutan. Usch usch fy fy! Jag hatar sprutor så sjuuuukt mkt! Men aja, efter skolan så åker jag buss med stina o malin. Vi ska rida lite :) Aja nu ska jag väl hitta på nåt sköjj //Hanna


ps. här är bilder på vänskap!!!!!!! 


             

               

<33 

Presentation

Heej! Jag är en tjej på 12 vårar och heter Hanna Nissfolk. Här kan ni följa min vardag och mitt liv med mode, kompisar, hästar och musik.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästblogga

Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards