hannanissfolk

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Hanna Nissfolk - 17 oktober 2012 20:26

Heej jag har varit i stallet ungefär hela dagen. Jag stack ju hem o åt mat, spelade orkestern och gjorde läxorna. Sen åkte jag tillbaka till stallet och hjälpte tjejerna som hopptränade. Goa Emelie F, Emelie D och Elin hopptränade och var jätte duktiga, där var också goa Hanna. Snälla tjejer de där hörni!

Eftersom jag bara sovit ungefär 2 timmar inatt så ska jag gå och lägga mig snart, jag är döööö trött!!!!


ps. Men hallå tror ni att jag skulle säga att jag vill att en tjej vill dö (skriver inte namnet pga att det är taskigt) och att hon var dum i huvudet? Bara så DU vet så skulle jag aldrig göra det, för om jag skulle det så är det jag som är dum i huvudet! och ni som spridit de här falska rykterna kan ju bara gå fram till mig och säga att det var ni för jag bits ju inte exakt haha!


//Hanna


   

hörni tjejer ni som spridit de här rykterna har sårat mig så himla mycket och det borde ni fatta för jag känner tydligen er lite väl mycket!


godnatt och sov så bra som ni kan. Jag drömmer väl mardrömmar inatt igen. usch!


  = BFF<333

Av Hanna Nissfolk - 17 oktober 2012 14:52

Heej! jag gick in på en persons blogg, o rullade ner och läste ett så taskigt inlägg som faktiskt fick mig att lipa när jag pratade med min bestii Paula. Så här stod det:


Sitter i skolan pratat med Hanna som ljuger liksom hela tiden!!!


Då tänker jag bara hur kan man bete sig så!!! hur vill man skriva en sådan lögn på sin blogg?! 

Ljuga är det VÄRSTA jag vet! Serri jag gör nåt som jag kan få ångra en längre tid än att ljuga! Men det tycker tydligen inte denna personen. Som ni har märkt så har jag inte skrivit vad personen heter och kommer inte göra men hallå håller ni med mig om att det var sjukt taskigt att skriva så ?


Jag ska iallafall till stallet med Linnea o försöka komma på andra tankar! Hoppas jag träffar några fler kompisar som är äkta borta i stallet. Sån tur är att jag vet några som ska dit :)

Ni får ha det bra så hörs vi när jag lugnat ner mig, jag är uppe i varv nu och har lust att göra nåt som jag kommer få ånga så jag låter nog bli det!!!!!!!


//Hanna


Äkta vänskap är det här:


                                       

en äkta vän är helt klart: PAULA SORIK <333333

Presentation

Heej! Jag är en tjej på 12 vårar och heter Hanna Nissfolk. Här kan ni följa min vardag och mitt liv med mode, kompisar, hästar och musik.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästblogga

Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards