hannanissfolk

Alla inlägg den 1 september 2012

Av Hanna Nissfolk - 1 september 2012 22:57

Heej! Nu har jag kollat på polisskolan. Haha vad kul den är. Jag mår lite illa, jag har ätit mycket goda saker. Men jag ska snart sova tänkte jag. Så vi får höras imorgon. Ha det bra //Hanna

Av Hanna Nissfolk - 1 september 2012 21:07

Heej nu ska jag mysa framför tv:n. Jag ska kolla på polisskolan 4 haha. Men vi får höras imon innan jag går o lägger mig :) ha en mysig kväll nu! //Hanna

;)

Av Hanna Nissfolk - 1 september 2012 18:01

Heej det gick jätte bra med Chanel idag. Jag på Chanel, Stina på Pavve o Malin på Nikita red ut i skogen. Det gick snabbt i galoppen men det var bara kul. Det gick bara super bra. På tisdag ska vi rida ut igen, o lördag ska jag hoppa. den 28 september tror jag det var pay and jump i korsberga. 

Idag skulle jag varit med Paula men jag var så trött och har så ont i halsen. Men jag ska vila upp mig inatt så ska jag va med Paula imon istället :) Kul Kul! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu men vi hörs lite senare ikväll. //Hanna


Här har jag mina fyra älsklingar <33

..

Av Hanna Nissfolk - 1 september 2012 10:20

Heej här sitter jag vid datorn. Jag lyssnar på Justin Bieber o lite annat. Samtidigt som jag lyssnar på musik städar jag i mitt rum. Enklare o städa med musik tycker jag. Ska snart åka till pollarna o rida Chanel. Jag tror det är hoppning som gäller. Annars blir det väl ut o rida. Alltså att Stina kör  Nogger o jag rider Chanel. Nä men nu ska jag fortsätta städa så hörs vi lite senare. Ha det så bra // Hanna 




Elin Malmgren   Emelie Fredriksson.


Ni undrar säkert varför de här tjejerna är med på min header. Det är så att jag vill ha mina allra bästa vänner med på headern. Så det är därför om ni undrar.

Ni två tjejer betyder mycket för mig <3

Presentation

Heej! Jag är en tjej på 12 vårar och heter Hanna Nissfolk. Här kan ni följa min vardag och mitt liv med mode, kompisar, hästar och musik.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästblogga

Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards