hannanissfolk

Alla inlägg den 28 september 2012

Av Hanna Nissfolk - 28 september 2012 21:42

Heej på er! Idag i skolan var Daniel sjuk så det var jag o Paula som fick ta all skäll till oss. Men det funkade väl, men en gång skällde hon på oss när vi inte ens hade sagt nåt, vi hade bara kollat snabbt på varandra typ. Fröknar förstör skolan helt o hållet!!


Jag och Ester hängde med Paula hem från skolan :) vi åt lite o så. Vi nördade mobilerna så sjukt fiint!! hahahaha 

Annars har vi bara tagit det chill. Vi gick lite till femman o så men inget mer. Vi skulle kollat på skräckfilm ikväll men så blev inte (vi var lite rädda hahahehe).  nä men vi har kollat lite på big bang, men nu ska vi mysa vidare. Ni får ha det så bra hörni så hörs vi imon. Jag  ska rida vid elva så bloggningen kommer efter det <3. 

//Hanna

Av Hanna Nissfolk - 28 september 2012 08:01

Heej nu ska jag cykla till witalabron. Där möter jag paula. Hon o jag drar sen vidare till skolan. Nu måste jag åka så vi får höras sen, ni får ha det så bra nu o göra det bästa dagen. //Hanna


ps. ska till paula efter skolan men jag får väl blogga hos henne eller hur?! :)

Presentation

Heej! Jag är en tjej på 12 vårar och heter Hanna Nissfolk. Här kan ni följa min vardag och mitt liv med mode, kompisar, hästar och musik.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästblogga

Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards