hannanissfolk

Alla inlägg den 22 september 2012

Av Hanna Nissfolk - 22 september 2012 23:02

Heej nu ska jag snart sova. Jag är superdupertrött. Men så är det ibland när man har sovit för lite. Imon blir det en lång dag i stallet för mig. Jag ska kolla lite på hopptävlingarna o rida o hjälpa Linnea såklart. Jag hjälper alltid mina vänner när det behövs. Jag behövde inte hjälpa henne men jag tänkte att jag kan vara mycket snäll. Så jag kommer hjälpa henne med stallsysslorna. Haha men aja godnatt och sov gott! // Hanna


 

Av Hanna Nissfolk - 22 september 2012 19:04

Heej då har jag kommit hem från stallet nu då. Jag red ju Chanel det gick super bra, hon blev rädd för jätte mycket så hon hoppade till för att nåt var läskigt minst 8 gånger. Haha med det gick bra och det var faktiskt lite kul med!

Sen åkte jag hem o åt. Sen åkte jag till VRF. Där träffade jag på underbara Linnea Wilhelmsson. Just det hon är också en av mina BFF o det menar jag!

Hon frågade mig om jag ville hjälpa henne med hennes ponny. Hon är "hästvakt" i helgen och ska rida sina kompisars hästar Barton och Oskar. Oskar har varit halt. Men börjas skrittas igång. Så hon behövde också skritta ut sin ponny Quessan. Så då skrittade jag på Quessan och Linnea på Oskar.

Barton hade hon redan ridit dressyr på.

Sen mockade vi och fixade maten. Kul hade vi!

Jag ska rida på Quessan imon igen, Linnea rider då Barton eller Oskar, jag vet inte riktigt :)

Men nu ska jag äta macka så vi hörs!


//Hanna


     

:))

Av Hanna Nissfolk - 22 september 2012 10:36

Heej nu åker jag till Skede och rider på Chanel. Vi får höras när jag kommit hem. Det kanske kommer bilder inte vet jjag hahaha! Men aja ha det så bra mina älskade bloggläsare :)

//Hanna


         

<3 



Presentation

Heej! Jag är en tjej på 12 vårar och heter Hanna Nissfolk. Här kan ni följa min vardag och mitt liv med mode, kompisar, hästar och musik.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästblogga

Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards