hannanissfolk

Alla inlägg den 21 september 2012

Av Hanna Nissfolk - 21 september 2012 21:32

Heej jag har varit jätte mycket i stallet och har därför inte hunnit med att blogga. Det är ju så att mina vardagliga "sysslor" måste göras. skolan måste ju fixas o stallet ska man hinna med varje dag. Så bloggen kommer så ofta jag kan. Men ibland hinner jag inte alltid och då får man blogga nån annan dag helt enkelt.

Men herregud vilket väder idag! Det har bara regnat och regnat. jag cyklade hem med Paula och Daniel. Jag o Paula skjutsade Daniel till willys o sen åkte Paula hem till sig o jag till mig. Men aa det tog väl 7 minuter. När jag kom hem var byxorna som än ända vattenpöl som satt på mig kändes det som, håret var dyngsurt o jackan o så var också blött. Det var inte så mysigt!

Ridit har jag gjort idag. Jag red GRÅLLE<3. Han var ju mer än underbar att rida. Det gick verkligen toppen. Bilder kommer.

Imon ska jag rida Chanel. Min lilla prinsessa är hon <33.


Tänkte bara berätta om världens bästa vän till mig. Jag vet att hon o jag har bråkat mycket men allt har bara fallit på plats som ett ända pussel. ANTONIA MARTINSSON är den jag skriver om. Världens goaste tjej. Hon är också nu en av mina bästa vänner. Jag ska ändra min lista på bästa vänner. Den har förändrats mycket på bara några dagar.

Mina BFF är: Antonia Martinsson, Elin Malmgren, Emelie Fredriksson, Hanna Martinsson (känner henne inte jätte mycket men en schysst tjej som man kan lite på till 110%), Paula Sorik.

Jag har många många fler vänner men de kanske jag litar på till 99%. En BFF för mig ska man kunna lita på till 100% innan de är en verklig äkta vän.


Måste bara skriva att en tjej som nog kommer känna igen sig: Jag tyckte det var väldigt taskigt att du och Julia P gick runt i privatstallet och snackade om någon T och H, när inte jag fick veta. Sen när Sara M kom så berättade ni för henne, men jag fick fortfarande inte veta! Jag vet ännu inte vad ni pratade om. Men det var väldigt dålig stil! du borde veta vem du är eftersom du är en av dom som är med Julia P och ändå läser min blogg. När Julia P inte är där är du jätte snäll, så fort Julia P är där i närheten blir du kaxig som en, ja jag vet inte vad men nåt riktigt taskigt!!!!!!!!!!!


//Hanna


                                   

äkta vänskap in my <3....

MINA BFF BETDER FETT MYCKET FÖR MIG, DET SKA NI VETA! 

Presentation

Heej! Jag är en tjej på 12 vårar och heter Hanna Nissfolk. Här kan ni följa min vardag och mitt liv med mode, kompisar, hästar och musik.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästblogga

Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards