hannanissfolk

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Hanna Nissfolk - 18 september 2012 22:32

Tänkte skriva ett inlägg om vänner och mitt liv just nu.

Mitt liv är snurrigt. Jag bor hos en fosterfamilj, jag trivs jätte bra här!

Jag har många vänner som jag verkligen bryr mig om, och dom bryr sig om mig. Vissa vänner är det fram och tillbaka med. Väldigt synd för de personerna är jätte snälla men vill visa sig coola och då ljuger de o gör sig till, alltså leder det till nåt litet tjafs som går över efter nån dag sådär. Jag är trött på det! Jag har skrivit det på bloggen flera gånger och sagt det till dom face mot face. Jag vet att de läser bloggen. Haha det är så himla töntigt av dom att försöka strunta i att jag sagt till dom att lägga ner skiten. Det känns som att det inte vill det, dålig stil! Mitt liv har varit svårt i många år. Jag har aldrig trivits i skolan. Inte för att jag har varit utanför utan det bara är så typ. I lågstadiet hade min klass världens BÄSTA lärare. NU i mellanstadiet har vi haft en tjafsig lärare som gör skolan svårare. I femman var det mycket bråk mellan tjejerna i klassen. Bråken hänger ännu kvar i luften. Seg stämning ibland. Men så är det i skolan.

 

Folk som snackar skit om mig gör mig så sjukt besvikna men herregud lite skitsnack tänker man efteråt. Jag har ett helt liv framför mig och det skitsnacket som vi snackar är ingenting om man tänker efter. Men man får ändå en klump i magen när man får reda på att nån pratar illa om en ju. Nä skitsnack tycker jag mycket illa om!!! 

Nån/några har gått och slått till mig på käften för att jag sagt en men ing såsom: Nä jag "Pallar" inte va med nu!

Det har jag vänner som stöttat mig med. En 15åring som jag känner har slått mig! Det kändes hemskt. Jag är tolv och hon femton. Jag har många femtonåriga vänner som blev arg på denna tjej. Men mest av allt var jag chockad och irreterad.

 

Jag har också många många bra vänner som jag litar till på 110%. Ni betyder mycket mycket för lilla mig. Asså jag kan inte skrivamycket mer än att ni hjälpt mig i alla svåra situationer. Här kommer bilder på några som jag litar på till 110% (jag har inte bilder på alla men har ni några av dom) :)


         

  Skulle jätte gärna vilja känna Hanna Martinsson mycket mer!

 

 

Jag har många mer som jag litar på!!!!!! Då menar jag många,

Men jag har oxå väldigt många som är ljugare och bara helt fel stil för mig. Andra kanske gillar att va vänner med dom men de personerna är inga för mig!

// Hanna 



:/

Av Hanna Nissfolk - 18 september 2012 15:36

Heej skolan var bra förutom att jag hade så himla ont i min högra axel. Skadade den igår. Åkte till sjukhuset tio över två. Skolan slutade igentligen halv tre. Hehe stack ju till sjukhuset föör att kolla upp axeln. Det är så att jag har sträckt den och så har det hänt nåt i muskeln eller nåt. HAha jag är sämst på "sjukhusspråk".  Men aja.. :) Idag ska jag ju kanske sova över med Tilde den bästa Bernström juu! 

Hihi men det är väl min plan tror jag. Japp nu ska jag iallfall käka hamburgare. 


  äkta lycka är när man har vänner som är j*vligt äkta <3333


//Hanna

Presentation

Heej! Jag är en tjej på 12 vårar och heter Hanna Nissfolk. Här kan ni följa min vardag och mitt liv med mode, kompisar, hästar och musik.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästblogga

Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards