hannanissfolk

Direktlänk till inlägg 18 september 2012

vänner är viktiga kom ihåg det!

Av Hanna Nissfolk - 18 september 2012 22:32

Tänkte skriva ett inlägg om vänner och mitt liv just nu.

Mitt liv är snurrigt. Jag bor hos en fosterfamilj, jag trivs jätte bra här!

Jag har många vänner som jag verkligen bryr mig om, och dom bryr sig om mig. Vissa vänner är det fram och tillbaka med. Väldigt synd för de personerna är jätte snälla men vill visa sig coola och då ljuger de o gör sig till, alltså leder det till nåt litet tjafs som går över efter nån dag sådär. Jag är trött på det! Jag har skrivit det på bloggen flera gånger och sagt det till dom face mot face. Jag vet att de läser bloggen. Haha det är så himla töntigt av dom att försöka strunta i att jag sagt till dom att lägga ner skiten. Det känns som att det inte vill det, dålig stil! Mitt liv har varit svårt i många år. Jag har aldrig trivits i skolan. Inte för att jag har varit utanför utan det bara är så typ. I lågstadiet hade min klass världens BÄSTA lärare. NU i mellanstadiet har vi haft en tjafsig lärare som gör skolan svårare. I femman var det mycket bråk mellan tjejerna i klassen. Bråken hänger ännu kvar i luften. Seg stämning ibland. Men så är det i skolan.

 

Folk som snackar skit om mig gör mig så sjukt besvikna men herregud lite skitsnack tänker man efteråt. Jag har ett helt liv framför mig och det skitsnacket som vi snackar är ingenting om man tänker efter. Men man får ändå en klump i magen när man får reda på att nån pratar illa om en ju. Nä skitsnack tycker jag mycket illa om!!! 

Nån/några har gått och slått till mig på käften för att jag sagt en men ing såsom: Nä jag "Pallar" inte va med nu!

Det har jag vänner som stöttat mig med. En 15åring som jag känner har slått mig! Det kändes hemskt. Jag är tolv och hon femton. Jag har många femtonåriga vänner som blev arg på denna tjej. Men mest av allt var jag chockad och irreterad.

 

Jag har också många många bra vänner som jag litar till på 110%. Ni betyder mycket mycket för lilla mig. Asså jag kan inte skrivamycket mer än att ni hjälpt mig i alla svåra situationer. Här kommer bilder på några som jag litar på till 110% (jag har inte bilder på alla men har ni några av dom) :)


         

  Skulle jätte gärna vilja känna Hanna Martinsson mycket mer!

 

 

Jag har många mer som jag litar på!!!!!! Då menar jag många,

Men jag har oxå väldigt många som är ljugare och bara helt fel stil för mig. Andra kanske gillar att va vänner med dom men de personerna är inga för mig!

// Hanna 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Nissfolk - 11 januari 2013 19:19


.. jag har startat en ny blogg på weride. Den heter hannanissfolk | En ryttare som satsar mot toppen ♥ hoppas ni har det bra. Tack alla ni som läst min blogg men jag måste gå vidare nu och göra nåt större av bloggen. Tack för alla dessa månade...

Av Hanna Nissfolk - 11 januari 2013 14:42


Ska mot stallet nu. Tänkte oxå bara skriva att jag har startat upp en ny blogg på weride. Fick tillåtelse av det från bästa weride teamet. Tack hörni! hannanissfolk | En ryttare som satsar mot toppen ♥ klicka på texten så ska det ta er till mi...

Av Hanna Nissfolk - 11 januari 2013 07:13


.. Godmorgon där. Nu ska jag äta frukost sen göra mig iordning och gå till skolan. Idag är det nog inga jobbiga lektioner men ändå haha. Hinner inte skriva utan måste skynda mig nu, bye bye ♥   ♥ ...

Av Hanna Nissfolk - 10 januari 2013 20:34


Haha det är ju mitt problem. Mat tackar jag inte nej till fast jag är rätt kräsen om vad jag äter. Men vad, det är jag lixom.  Jag ska äta toast snart och nåt o dricka. Sen ska jag ta det lungt o gå och lägga mig efter det. Nu i sexan är det sista ...

Av Hanna Nissfolk - 10 januari 2013 20:08

... var typ underbart. Kompisar som jag inte stog jätte nära började jag va med och blev mer och mer så att man blev nära varandra. Var på tyresbo.lägret. Träffade massa nya och snälla kompisar. Kul minne. Lite synd det som hände med Nogger men kämpa...

Presentation

Heej! Jag är en tjej på 12 vårar och heter Hanna Nissfolk. Här kan ni följa min vardag och mitt liv med mode, kompisar, hästar och musik.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästblogga

Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards