hannanissfolk

Alla inlägg den 26 september 2012

Av Hanna Nissfolk - 26 september 2012 18:50

Heej fölåt för världens VÄRLDENS sämsta uppdatering! Jag är juh sämst på att hålla bloggen igång. Men tack så jätte mycket att ni tror på mig och att ni fortsätter läsa den! det betyder enormt mycket ska ni veta!


Tänkte göra ett "klassinlägg" om våran AS GRYMMA COOLA ROLIGA KNÄPPA OCH JOBBIGA KLASS :)

Vi är 25 stycken i vår klass tror jag. 12 tjejer och 13 killar typ. Vi är äldst på skolan och självklart grymmast! Haha

Tjejerna i klassen är helt grýmma juh! Ni betyder så himla mycket för mig och det vill jag att ni ska veta!

  

   


     

       


 

Utan er hade inte vår klass varit våran knäppa snälla och roliga klass. Det roliga är att klassen har börjat bli tajtare. Håller ni med?

Killarna kan ju va lite taskiga, men dom menar inget illa. Dom underhåller klassen när vi har tråkigt och massa.

Dom är verkligen roliga och snälla igentligen. :)

Platserna i klassrummet är bra tycker jag. Jag är super duper nöjd för dom jag sitter med. Det är jag verkligen. Vi skrattar och pratar mycket. (Paula och jag mest tror jag). 

Vi får mycket skäll av vår lärare Eva men det struntar vi i ibland, haha!

Våran klass är helt enkelt underbar.

Jag bjöd på lite bilder på några i klassen. :)


//Hanna


Presentation

Heej! Jag är en tjej på 12 vårar och heter Hanna Nissfolk. Här kan ni följa min vardag och mitt liv med mode, kompisar, hästar och musik.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästblogga

Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards