hannanissfolk

Alla inlägg den 8 september 2012

Av Hanna Nissfolk - 8 september 2012 22:33

Som rubriken står så är min sanning nu. Jag är riktigt trött.

Jag gjorde en ny header jag tröttnade på den gamla.

Jag ska snart dejta kudden fast oxå lyssna på rix fm. (rix fm, bäst musik just nu). 

Men ni får ha det så bra så hörs vi imon. //Hanna

             

<3

Av Hanna Nissfolk - 8 september 2012 19:43

Heej idag har jag ridit Chanel. Vi hopptränade. Det gick super. Fast hon vägrade några gånger på ett oxer. Så en av gångerna så gled jag framåt o satt framför sadeln. Jag hade foten i en stigbygel medans den andra hängde där. Haha det gick hur som helst bra. Ester o Elsa S hängde ju med mig. Dom tog massa fina kort som kommer nedanför det jag skriver. Men när jag kom hem vid halv 1. Så åt jag mat. O nu på kvällen har vi haft "flyttfest" för min syster Sara som ska flytta på onsdag. 

Är det bara jag som ska kolla på körslaget? Vetlanda är ju med. Vetlanda kommer vinna!!!!!! KOM IGEN NU!!!!!!

Aja nu kommer bilder från dagens hoppträning och en annan med. Man måste ju lägga upp lite nya bilder med ju!! men det kommer fler bilder i nästa inlägg för nu ska jag kolla på körslaget. //Hanna   Denna bilden menade jag att hon flög åt sidan hahahahah!!!  

 

Presentation

Heej! Jag är en tjej på 12 vårar och heter Hanna Nissfolk. Här kan ni följa min vardag och mitt liv med mode, kompisar, hästar och musik.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästblogga

Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards