hannanissfolk

Alla inlägg den 10 september 2012

Av Hanna Nissfolk - 10 september 2012 21:27

Tack för de fina bilderna Lina!


         

Du betyder för j**la mycket för mig Antonia <333 Fler bilder kommer imon. Men då är det på mig, Antonia och Tilde B.

//Hanna

Av Hanna Nissfolk - 10 september 2012 19:57

Nu är det x-factor. Måste skynda ner till min älskade TV. Dagen i stallet var toppen. Det kommer bilder imon tror jag. Men nu måste jag faktiskt gå till min tv. Men det kommer ett sista inlägg för dagen lite senare. Ha det super //Hanna

PS. Skolfoto imon efter gympan :( ska gå upp halv 6 o va hos paula klockan 6.


             

Av Hanna Nissfolk - 10 september 2012 14:09

Heej idag har jag varit i skolan. Jag gick hem klockan 1 pga att jag skulle till tandläkaren. Jag ska få tandställning. Men den får jag om några veckor.

Idag i skolan tog våran klass någon sputa. Ajaj hatar att ta sprutor :( men det gick iallafall bra. Haha känner mig lite löjlig, jag och Paula satt utanför klassrummet och mådde pyton efter sprutan. Men nu mår vi bra. Paula har ont i armen vet jag iallafall. Men jag ska ta o göra läxorna så att man kan åka till stallet sen o kolla på goa vänner som rider.

Ha det så bra iallafall

//Hanna

 

 

Bilderna är tagna när vi var i skolan.

Presentation

Heej! Jag är en tjej på 12 vårar och heter Hanna Nissfolk. Här kan ni följa min vardag och mitt liv med mode, kompisar, hästar och musik.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästblogga

Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards