hannanissfolk

Alla inlägg under september 2012

Av Hanna Nissfolk - 8 september 2012 19:43

Heej idag har jag ridit Chanel. Vi hopptränade. Det gick super. Fast hon vägrade några gånger på ett oxer. Så en av gångerna så gled jag framåt o satt framför sadeln. Jag hade foten i en stigbygel medans den andra hängde där. Haha det gick hur som helst bra. Ester o Elsa S hängde ju med mig. Dom tog massa fina kort som kommer nedanför det jag skriver. Men när jag kom hem vid halv 1. Så åt jag mat. O nu på kvällen har vi haft "flyttfest" för min syster Sara som ska flytta på onsdag. 

Är det bara jag som ska kolla på körslaget? Vetlanda är ju med. Vetlanda kommer vinna!!!!!! KOM IGEN NU!!!!!!

Aja nu kommer bilder från dagens hoppträning och en annan med. Man måste ju lägga upp lite nya bilder med ju!! men det kommer fler bilder i nästa inlägg för nu ska jag kolla på körslaget. //Hanna   Denna bilden menade jag att hon flög åt sidan hahahahah!!!  

 

..

Av Hanna Nissfolk - 7 september 2012 22:29

Heej förlåt att jag inte bloggat. Men jag har varit upptagen. Jag har varit lite halvt sjuk för några dagar sen.  Jag har varit i stallet o med kompisar. Men jag hade Svea idag på lektionen, det var markarbete o det gick väl hyfsat bra. Men jag känner ju att Svea är inte min typ så då blir det svårare att rida henne.

Men imorgon hänger Ester och Elsa S med mig ut till Nogger o  Chanel. Jag ska hoppträna Chanel så Elsa S o Ester ville hänga med. Dom ska ta lite kort som jag kan lägga ut på bloggen så får ni se, Men jag ska snart gå o sova så ni får ha det så bra. //Hanna

 

Av Hanna Nissfolk - 5 september 2012 16:47

Heej min skoldag har bara varit chill. Inga lektioner utan vi har haft utedag. Sen var det gympa (friidrott) ganska jobbigt var det. Men det gick bra.  snart vid kvart i 6 åker jag till Skede för att rida Chanel. Jag, Malin o Stina ska ju rida ut så det kommer gå snabbt. Men om det har blivit ändringar så är det banan annars men jag tror det är så att vi ska rida ut. :) Så ni får ha det så bra.

//Hanna


  här är min lilla prinsessa <3


  och här är min lilla prins <3

Av Hanna Nissfolk - 4 september 2012 19:17

Heej mitt internet har inte fungerat o därför har jag inte kunnat blogga som ni kanske har märkt. Hate internet ibland.

Men idag har jag varit i skolan o det gick super. Sen var man en stund med Paula. sedan åkte jag till stallet. Där träffade man goa kompisar. Hjälpte Elin med lite stuff. Sen var jag med Linnea o mockade åt henne medans hon fixade hö. Sen cyklade vi hem tillsammans. Så nu sitter jag här framför datan o ska snart äta lite kvällsmat. Jag är för himla hungrig. Men ni får ha det super bra så hörs vi mer bloggen! //Hanna

 

Av Hanna Nissfolk - 2 september 2012 21:08

Heej har haft en relativt bra dag idag. Halsen kändes bättre framåt eftermiddagen så jag bestämde mig för att åka till stallet. Där var jag tills kvart över åtta. I stallet var jag med först Maja men hon åkte hem sen. Sen kom Alexsandra o Emelie dit. Thezzan var oxå där. Vi hade kul tillsammans o jag ska nog träffa dom imon med. Men imon är det skola som gäller. Så jag ska bara tvätta bort sminket o borsta tänderna sen blir det att jag nannar kudden. Ni får ha det så bra så hörs vi imon. 


Här kommer två bilder på mina favorit hästar på ridskolan.


Nat King Cole (Kingen) Häst på 169 cmMiss Sunshine (Sussie) Liten D-ponny

//Hanna

Av Hanna Nissfolk - 2 september 2012 13:51

Heej! då tar men det chill! Har fetma ont i halsen. Nu på dagen kommer det nog inte bli många inlägg men jag tänkte ta fler inlägg framåt kvällen. Vad ska ni göra idag? själv ska jag ta det chill. Vila lite för jag är så trött o halsen svider så in i bomben. Men det blir ändå skola för mig. // Hanna  

Av Hanna Nissfolk - 1 september 2012 22:57

Heej! Nu har jag kollat på polisskolan. Haha vad kul den är. Jag mår lite illa, jag har ätit mycket goda saker. Men jag ska snart sova tänkte jag. Så vi får höras imorgon. Ha det bra //Hanna

Av Hanna Nissfolk - 1 september 2012 21:07

Heej nu ska jag mysa framför tv:n. Jag ska kolla på polisskolan 4 haha. Men vi får höras imon innan jag går o lägger mig :) ha en mysig kväll nu! //Hanna

Presentation

Heej! Jag är en tjej på 12 vårar och heter Hanna Nissfolk. Här kan ni följa min vardag och mitt liv med mode, kompisar, hästar och musik.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästblogga

Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards